SEO Pakalpojumi, Interneta Mārketings un Mājas Lapu Izstrādes Kvalitāte Latvijā

Vienkārši un atklāti par SEO pakalpojumu un mājas lapu izstrādes kvalitāti Latvijā ar skatījumu no optimise.lv. SEO pamati, interneta mārketings, ieteikumi un padomi, kas tev noderēs izvēloties un pārbaudot SEO speciālistu un WEB izstrādes pakalpojumu kvalitāti.

Brīdinu raksts nav īss – 6000 vārdi. Taču pēc tā izlasīšanas, tu būsi apguvis SEO pamatus un varēsi pārbaudīt speciālistu veikumu tavā mājas lapā.

 

Aplūkojot vietējo IT, mājas lapu izstrādes un SEO speciālistu uzņēmumu piedāvājumu rodas iespaids, ka Latvija neilgā laikā ir kļuvusi par šīs nozares lielāko ekspertu dzīvesvietu. Šķiet jocīgi, ka zemā kvalitātē izstrādātas un slikti funkcionējošas mājas lapas īpašnieki sevi sauc par nozares speciālistiem.

Vēl jo vairāk, nekaunas savus “pakalpojumus” kādam arī piedāvāt.

Nepārprotiet mani! Es nebūt nesaku, ka Latvijā nebūtu bāzēts neviens augstas kvalitātes IT nozares uzņēmums. Skaidrs ir arī tas, ka atsevišķi pakalpojumu sniedzēji ir spējīgi izstrādāt augstas kvalitātes mājas lapas. Ar to domājot gan darbu pie dizaina, gan tehnisko risinājumu izstrādes. Īpaši izcelt vēlos tieši dizaina izstrādi. Tomēr tas nozīmē vien to, ka šajā nozarē aktīvi darbojas arī mākslinieciski talantīgi cilvēki.

Bet kā tad ar to IT pakalpojumu sniedzēju daļu, kas sevi sauc par interneta mārketinga un SEO ekspertiem?

Gandrīz ikviena mājas lapu izstrādes uzņēmums piedāvājumā ietilpst arī “Labākie SEO pakalpojumi Latvijā tikai pie mums”. Vai Latvija tik tiešām ir kļuvusi par valsti, kurā savu darbu veic salīdzinoši liels skaits šīs sarežģītās, mainīgās un strauji augošās nozares uzņēmumu? Nebūt nē!

Un to es saku tāpēc, ka liela daļa no šiem pašpasludinātajiem speciālistiem savu darbību balsta uz izteikti primitīviem interneta mārketinga un SEO principiem. Tā vietā, lai koncentrētos uz ilgtspējīgu attīstību un reālu izaugsmi, tiek panākts tas, ka klienti tiek nodrošināti ar īslaicīgiem, tikai šķietami efektīviem rezultātiem.

Veicot nelielu SEO kompāniju analīzi, skaidrs kļūst tas, ka klientu nezināšana tiek izmantota peļņas nolūkos. Protams, vienmēr ir arī izņēmumi.

Cilvēku maldināšana - koncepts

Daži no uzņēmumiem piedāvā klientiem veikt samaksu par sniegtajiem SEO pakalpojumiem tikai gadījumā, ja attiecīgais atslēgvārds nonāk konkrētā pozīcijā. Interesanti ir tas, ka dažkārt cena nav saistīta ar konkrētā atslēgvārda meklējuma skaitu mēnesī. Vai tiešām jāmaksā par atslēgvārdu pirmajā pozīcijā, ja meklējumu skaits mēnesī ir nulle?

Citi SEO pakalpojumu sniedzēji sola jebkuru atslēgvārdu nogādāt pirmajās pozīcijās 9 mēnešu laikā. Kā var solīt konkrētas pozīcijas, ja neviens tā īsti nezina, kā Google meklētājprogramma strādā un kā viens faktors ietekmē citus?

Vairākās mājas lapas notiek izejošo linku slēpšana un linki tiek veidoti uz klientu mājas lapām no pilnīgi neadekvātām mājas lapām.

Šis ir ļoti skaists piemērs – links uz SEO mājas lapu, kas paslēpts citas mājas lapas kājenē. Gudri? Jā, bet, pastāv iespēja dabūt Google sodu – apsveicu!

Noslēpts links - slikts piemērs

SEO linku veidošana - slikts piemers

Pārmaiņas?

Šeit pamatots būtu jautājums par to, vai tuvākajā laikā ir sagaidāmas kādas pozitīvas pārmaiņas? Un ja jā, kādas tās būs; kas būs to cēlonis; un kā tās ietekmēs nozares uzņēmumu klientus?

Konkrētas atbildes došana šajā gadījumā, diemžēl, būtu uz cerībām balstīts minējums no manas puses. Jo šādas pārmaiņas lielā mērā ir atkarīgas no tā, kā uz šo nozari turpmāk raudzīsies esošie un topošie klienti. Galu galā, tieši tas, ko klienti izvēlas, ietekmē arī to, kāds nozarē ir piedāvājums.

SEO pakalpojumi Latvijā

Uz interneta mārketingu un SEO pakalpojumiem kopumā ir jāsāk skatīties no cita skatupunkta. Un šajā skatījumā vajadzētu apkopot lapas dizainu, funkcionalitāti un tehniskos risinājumus. Jo ikvienam no šiem faktoriem ir zināma nozīme tajā, cik veiksmīgi ilgtermiņā darbojas jūsu mājas lapa.

Un ja tā, tad kas īsti ir SEO optimizācija, kāpēc tā tiek izmantota un kāda ir tās nozīme?

SEO koncepts

Sākšu ar to, ka runa šajā gadījumā iet par tādu mājas lapu izstrādi, kuru uzdevums ir katra attiecīgā klienta biznesa popularizēšana interneta vidē. Proti, informācijas izplatīšana un potenciālo klientu uzmanības vēršana uz to, kam attiecīgajā piedāvājumā ir vislielākā nozīme.

To es saku tāpēc, ka tiek veidotas ļoti dažāda vieda mājas lapas. Un lai gan SEO pakalpojumus ir iespējams izmantot teju jebkuras mājas lapas uzlabošanai, savu darbību ikdienā koncentrēju uz tādu mājas lapu izstrādi, kas ir vērstas uz pārdošanu. Neatkarīgi no tā, par kādiem produktiem vai pakalpojumiem iet runa, sadarbojoties ar attiecīgo klientu.

Svarīgi ir saprast to, ka SEO pakalpojumi neaprobežojas tikai ar linku veidošanu uz attiecīgo mājas lapu. Protams, tas ir nozīmīgs faktors. Tomēr prakse rāda, ka tieši uz šo vienu faktoru Latvijā koncentrējas lielākā daļa SEO pakalpojumu sniedzēju.

Turklāt linku veidošana visbiežāk notiek atklāta „spama” veidā. Šādā viedā ir iespējams iegūt pirmos rezultātus jau pēc pavisam neilga laika. Tomēr tas nozīmē, ka izmantojot šāda veida pakalpojumus, jūs riskējat ar meklētājprogrammu soda iegūšanu. Līdz ar to, jūsu interneta vietne var tikt izņemta no indeksācijas. Tātad, tā kļūs potenciālajiem klientiem neatrodama interneta vidē.

Surogātpasts - koncepts

Un tāpēc liela nozīme ir tam, ka SEO pakalpojumu sniedzējs izstrādā un saskaņo stratēģiju, kas ir vērsta uz rezultātu iegūšanu un noturēšanu ilgtermiņā. Augstas kvalitātes linku veidošana ir sarežģīta, laikietilpīga un prasa salīdzinoši lielus resursus.

Turklāt, kā jau minēju, ar linku veidošanu vien SEO pakalpojumi nerobežojas. Tie sevī ietver vēl daudzus un dažādus faktorus, kurus nepieciešams ņemt vērā un ikvienu no risinājumiem vajadzētu izstrādāt izteikti augstā kvalitātē.

Mājas lapas satura veidošanai SEO pakalpojumu sfērā ir ļoti liela nozīme. Turklāt šeit runa neiet tikai par tekstu izveidi un attēlu izmantošanu. Svarīgi, ka atslēgvārdu lietojums ir rūpīgi pārdomāts un pamatots. Teksta virsrakstiem ir izteikti liela nozīme un par to jau esmu runājis vienā no bloga ierakstiem. Vēl jo vairāk, arī apakšvirsrakstu lietojumam ir jāpievērš rūpīga uzmanība, lai tie virzītu lasītāju uz priekšu, tā vietā, lai atturētu no iepazīšanās ar saturu.

Šīs un vēl daudzas citas lietas lielā mērā ietekmē to, cik pamanāma tava mājas lapa kļūst interneta vidē. Turklāt tas ļauj sasniegt labākus rezultātus arī reālu klientu piesaistē, kam ir vislielākā nozīme, ja vēlies, lai tavs uzņēmums pelnītu vēl vairāk.

Lūk, šeit esmu minējis galvenās kategorijas, kas ietekmē tavas mājas lapas kvalitāti un ļauj ar to strādāt, lai tiktu sasniegti paši labākie rezultāti. No pieredzes varu teikt to, ka arī bez padziļinātām zināšanām, ņemot vērā tālāk minēto, tu varēsi strādāt daudz labāk un piesaistīt arvien jaunus klientus, tieši ar savas mājas lapas palīdzību.

Protams, ja ir slinkums lasīt, visi zemāk minētie faktori kompakti apkopoti e-grāmatā

69 SEO Faktori un Kontroljautājumi Bezmaksas E-grāmatā

Noderīgi SEO optimizācijas rīki

Šie ir neapšaubāmi populārākie un arī kvalitatīvākie rīki, kurus tu vari izmantot savā labā, lai sekotu līdzi mājas lapas attīstībai un nepieciešamības gadījumā varētu to optimizēt, balstoties uz testu rezultātiem. Izvēlies sev piemērotāko un sāc izmantot jau šodien, lai uzzinātu par savu mājas lapu to, ko līdz šim palaidi garām.

Google Search Console, jeb Google Webmaster Tools

IT gigants Google, ar kuru arī visbiežāk tiek saistīti SEO pakalpojumi, mājas lapu izstrādes un uzturēšanas speciālistiem, kā arī jebkuram interesantam, šo servisu piedāvā bez maksas. Veiksmīgi izmantojot šī servisa iespējas tu varēsi sekot līdzi mājas lapas indeksācijas statusam un optimizēt tās redzamību Google meklētājprogrammā.

Izmantojot minēto bezmaksas servisu tu iegūsi tādas iespējas kā iekšējo un ārējo linku pārbaudi un analīzi, kā arī citus rīkus, kas ļaus manuāli sekot līdzi un veikt nepieciešamās darbības, kas ļaus uzlabot tavu mājas lapu.

Bing Webmaster Tools

Esmu pārliecināts, ka šeit nekādi sīkāki paskaidrojumi nav nepieciešami. Arī šis ir bezmaksas serviss, ko ikviens no jums var izmantot savā labā, lai sekotu līdzi un ar iespējamajiem līdzekļiem ietekmētu lapas indeksāciju. Šajā gadījumā vien runa iet par citu meklētājprogrammu – Bing.

No pieredzes varu teikt, ka šo servisu savā labā izmanto krietni mazāks skaits mājas lapas veidotāju. Un tas ir saistīts tikai un vienīgi ar to, ka lielākā daļā mājas lapu uzturētāji savas interneta vietnes vēlas veiksmīgi indeksēt Google meklētājprogrammā, jo to ikdienā izmanto lielāks interneta lietotāju skaits.

Yandex Webmaster Tools

Arī šeit skaidrojums ir pavisam līdzīgs. Tas jau atkal ir populāras meklētājprogrammas piedāvāts bezmaksas serviss, kura izmantošana tev dos iespēju sekot līdzi mājas lapas indeksācijai. Nepieciešamības gadījumā varēsi izmantot dažādus, šajā servisā iekļautos rīkus, lai veiktu darbības, kas ļautu uzlabot indeksācijas rezultātus.

Šis serviss nereti tiek izmantots virzot mājas lapu Krievijas tirgū. Šeit lielāka popularitāte ir vietējai meklētājprogrammai un tāpēc ir svarīgi, ka tiek izmantots serviss, kas ļauj sasniegt labākos rezultātus tieši šajā meklētājprogrammā.

Tīmekļa vietnes analīzes rīks – Semrush.com

Šis serviss saviem klientiem piedāvā izmantot dažādus noderīgus rīkus, ar kuru palīdzību iespējams sekot līdzi ne tikai savas mājas lapas attīstībai, bet arī konkurentu paveiktajam. Varētu teikt, ka tu vari mācīties no citu pieļautajām kļūdām un ņemt vērā to, ko konkurenti ir spējuši paveikt labāk.

Viens no rīkiem, ko ieteiktu izmantot ir atslēgvārdu meklētājs, kas analizēs, ar kādiem atslēgvārdiem visaugstākās pozīcijas ieņem tavi konkurenti. Pēc tam, kad tu to esi noskaidrojis, atliek uz šo atslēgvārdu bāzes izveidot augstākas kvalitātes saturu un to veiksmīgi optimizēt, lai sasniegtu labākus rezultātus.

Diemžēl minētais serviss Semrush nestrādās ar Latvijas lapām.

Atslēgvārdu monitorings ar Serpbook.com

Interneta vietne SerpBook piedāvā izmantot servisu, kas nodrošina tavā mājas lapā izmantoto atslēgvārdu monitoringu. Tas tev dos iespēju veikt optimizāciju ar tām lapām, kurām nepieciešami uzlabojumi.

Serviss dod iespēju vienlaikus sekot līdzi vairākām lapām vienlaicīgi. Turklāt monitorings notiek dažādās meklētājprogrammās, lai tu varētu izvēlēties to, kurā notiekošā indeksācija ir svarīgākā.

Kā alternatīvu varu ieteikt arī Serpfox.com

Lapas SEO Audits ar Screaming Frog

Ļoti ērta, neliela un viegli lietojama Desktop programmatūra, kas pārbauda tavu mājas lapu, to veidojošos faktorus un saturu no SEO skatupunkta. Ar šo rīku automātiski ir iespējams pārbaudīt ikvienu no faktoriem, kas lielā mērā ietekmē lapas optimizāciju, lai tu jau laicīgi varētu novērst visas kļūdas. Līdz ar to tu iegūsti iespēju sasniegt daudz labākus rezultātus.

Mazu mājas lapu īpašniekiem šī rīka izmantošana tomēr nav nepieciešama. Tas ir ideāli piemērots vidēja un liela izmēra mājas lapām. Jo tajās katras lapas atsevišķas pārbauda ir izteikti laikietilpīga.

Analīzes rezultātus iespējams eksportēt excel formātā, kas dod iespēju ērti pārskatīt un labot kļūdas.

Lapas SEO analīze un pārbaude ar SEOquake

Savā ziņā līdzīgs rīks, kas darbojas ar Firefox, Opera un Chrome interneta pārlūkprogrammām. Tev tas dos iespēju ātri un ērti noskaidrot ar SEO optimizāciju saistītos datus par dažādām mājas lapām. Sākot ar atslēgvārdu izmantošanu un beidzot ar indeksāciju meklētājprogrammās.

Pareizi izmantojot šīs servisa sniegtās iespējas, tu varēsi uzzināt visu, kas tev ir jāzina par savu un konkurentu lapām. Līdz ar to tu varēsi pieņemt visus pareizos lēmumus un veikt nepieciešamās darbības, lai optimizētu savu mājas lapu un sasniegtu ievērojami labākus rezultātus.

MozBar Addon

Precīzi izveidota un augsti attīstīta Firefox un Chrome interneta pārlūkiem paredzēta rīkjosla, kas ļauj tiešsaistē izmantot visus nozīmīgākos SEO optimizācijas rīkus. Reālajā laikā iespējams aplūkot savas mājas lapas rādītājus, kas ļauj laicīgi novērst visas kļūdas.

Tajā pašā laikā, iespējams sekot līdzi konkurentu veiktajam darbam un sasniegtajiem rezultātiem. Mācies no citu pieļautajām kļūdā un ņem vērā darbības, kas nesušas labākos rezultātus. Noderīga funkcija, pavisam noteikti, ir lapā izmantoto atslēgvārdu izcelšana, kas ļauj sekot to lietojumam un nepieciešamības gadījumā labot kļūdas.

Veicot bezmaksas reģistrāciju moz.com un pēc tam autorizējoties sistēmā. Uzstādi Mozbar rīkjoslu savai interneta pārlūkprogrammai. Atver Google un ievadi, kādu no atslēgvārdiem. Tev pēc moz.com izstrādātiem kritērijiem būs iespējams uzzināt konkrētā atslēgvārda konkurenci procentuālā izteiksmē.

Google Analytics

Šis ir ļoti līdzīgs risinājums, ko īpaši savas meklētājprogrammas vajadzībām izstrādājis tehnoloģiju gigants Google. Tā izmantošana dod iespēju sekot līdzi ne tikai dažādiem rādītājiem, bet arī lapas apmeklētāju darbībām. Varētu teikt, ka tieši šī iespēja tev var būt ļoti noderīga, jo tā ļauj veikt vēl vairāk labojumu tavā mājas lapā, lai panāktu pašu labāko rezultātu sasniegšanu.

Lai uzlabotu un nostiprinātu savas zināšanas Google piedāvā arī iespēju iegūt bezmaksas apmācības, kas ļaus šo servisu izmantot augstākā līmenī, tādā veidā nodrošinot vēl labāku rezultātu sasniegšanu ilgtermiņā.

Vai mājas lapas ir mobilām ierīcēm draudzīga?

Nav pilnīgi nekādu šaubu par to, ka mūsdienās arvien lielāku popularitāti iegūst dažāda vieda mobilās ierīces – viedtālruņi, planšetdatori un dažādi to apvienojumi un pārveidojumi. Kā rada statistika, arī interneta lietošana apjoms no šāda veida ierīcēm arvien pieaug.

Mobile-stats-vs-desktop-users-global

Attēls ņemts no pewinternet.org

Kas nozīmē to, ka mums arvien nopietnāk ir jāpievēršas to jautājumu risināšanai, kas ir saistīti ar mājas lapu apmeklēšanu no dažāda veida mobilām ierīcēm.

Šis serviss tev ļaus pārbaudīt to, vai arī tava mājas lapa ir mobilām ierīcēm draudzīga. Ja tas tā nav, tev noteikti vajadzētu padomāt par lapas pārveidošanu jau pašos tās pamatos.

Ekrānšāviņš - Pārbaude par piemērotību mobilajām ierīcēm

Šo faktoru ievērošana lielā mērā ir saistīta arī ar to, kādā nozarē darbojas tavs uzņēmums. Tomēr ņemot vērā dažāda veida tehnoloģiju nozīmes pieaugumu mūsdienu pasaulē, to visu ignorēt būtu vienkārši muļķīgi.

2015 gadā mēs vairs nevar ignorēt šo faktoru, it īpaši ņemot vērā vienu no pēdējiem Google atjauninājumiem.

Google Adwords

Atslēgvārdu analīze, kas ļauj noteikt izvēlēto atslēgvārdu meklējumu skaitu un iesaka līdzīgus atslēgvārdus

Vēl viens bezmaksas serviss, ko mums piedāvā Google! Ērtā veidā ir iespējams veikt atslēgvārdu pārbaudi. Proti, apskatīt kāda konkrēta atslēgvārda meklējumu skaitu un vienlaikus iegūt ar to saistītos ieteikumus. Kas nozīmē, ka tu varēsi izveidot sarakstu ar tiem atslēgvārdiem, kurus vajadzētu izmantot satura veidošanā.

Meklējumu skaitu iespējams pārbaudīt atsevišķās valstīs un valodās, kas dod iespēju veikt precīzu izpēti valstī, uz kuru tiek virzīta mājas lapa.

Lapas ielādes ātruma pārbaude

Tehnoloģijām kļūstot par pašsaprotamu mūsu ikdienas sastāvdaļu, mēs sagaidām to, ka dažādu ierīču un servisu darbība būs ātra un precīza. Tas attiecas arī uz tavu mājas lapu. Ņem vērā to, ka tās apmeklētāji lēnu mājas lapas ielādi uztvers par sliktu zīmi attiecībā pret produktu vai pakalpojumu, ko tu piedāvā.

Tāpat pastāv iespēja, ka jau pirmo pāris sekunžu laikā, lapai neielādējoties, klienti var pamest lapu. Līdz ar to tu būsi zaudējis klientus.

Ja komerciāla rakstura mājas lapa nodrošina 100 000 dolāru ienākumus dienā, katra nākamās lapas ielādes sekunde potenciāli var izmaksāt tev 2.5 miljonus dolāru zaudējumus, katru gadu. 

Ņem vērā lapas ielādes ātruma rādītājus un nepieciešamības gadījumā veic nepieciešamās darbības, lai to uzlabotu. To varētu panākt samazinot mājas lapas satura “svaru”, izvēloties labāku lapas hostingu, izmantoto attēlu svaru un optimizējot citus faktorus (šim tematam pieskarsimies mazliet vēlāk), kas ietekmē mājas lapas ielādes ātrumu.

Serviss “Which loads faster” nodrošinās iespēju tev salīdzināt divu dažādu lapu ielādes ātrumus.

Lapas SEO analīze un pārbaude ar QuickSprout

Šī servisa izmantošana ļaus kopumā paraudzīties uz tavas mājas lapas piemērotību meklētājprogrammām. Vienlaikus, tu to varēsi salīdzināt ar citām lapās, lai varētu izdarīt secinājumus par to, ko būtu nepieciešams mainīt vai uzlabot.

Ja tev ir patiesa interese par interneta mārketingu, noteikti ieteiktu iepazīties arī ar Quicksprout blogā pieejamo informāciju un rakstiem.

Varētu teikt, ka šis serviss tev dos iespēju novērtēt to, cik veiksmīgi esi strādājis ar visiem minētajiem rīkiem. Tomēr ar to vien viss nebeidzas. Jo, lai šos rīkus varētu veiksmīgi izmantot, tev vajadzētu zināt, kādiem faktoriem vajadzētu pievērst pastiprinātu uzmanību. Un tāpēc no tehniskajiem jautājumiem ir nepieciešams pāriet pie satura.

SEO Pakalpojumi Latvijā - koncepts

Pareiza URL struktūra

Lapas URL vajadzētu veidot tā, lai to garums nepārsniegtu 115 simbolus. Turklāt atceries, ka URL jābūt intuitīvam http://piemers.lv/ka-nopelnit-miljonu/ nevis http://piemers/12343/. Īsi un skaidri URL nāks par labu, kas nozīmē, ka tev šim jautājumam vajadzētu pievērst rūpīgu uzmanību.

Lapu URL vajadzētu būt strukturizētiem. Piemēram, no sākuma lapas vajadzētu vest uz atsevišķu kategoriju lapām. No kategoriju lapām uz apakškategoriju – sub category – un produktu lapām. No produktu lapām uz līdzīgām un saistošām produktu un kategoriju lapām. Parūpējies par to, ka pārvietošanās pa dažādām lapām ir saprotama un pamatota.

Html 404 error – šajā situācijā, skatoties no SEO viedokļa jābūt 301 redirect uz attiecīgi izvēlētu lapu – ieteicams uz sākumlapu vai speciāli šim nolūkam izveidoto un saprotamu kļūda lapu.

Ekrānšāviņš no Quicksprout - Not Found Page

Izvairies no situācijas, kad lapas apmeklētājs saskaras ar atklātu problēmu. Tas liecinās par to, ka mājas lapa ir izstrādāta zemā kvalitātē.

Ja tava mājas lapa ir veidota vairākās valodās, ieteicams arī tulkot arī attiecīgo lapu linkus. Piemēram, http://piemers.lv/kur-nopirk-masinu/ un http://piemers/en/where-buy-car. Savas darbības laikā man ļoti bieži ir nācies redzēt to, ka pat augstā kvalitātē izstrādātās mājas lapās šis princips netiek ievērots.

Savukārt mājas lapas noklusējuma valodai ir jābūt bez valodas norādes URL. Ja pamata valoda būs latviešu tad: http://piemers.lv/kontakti nevis http://piemers.lv/lv/kontakti. Šo norādi izmanto tikai lapām, kas ir tulkotas citās valodās.

Un, protams, vajadzētu izvairīties no dinamisku linku lietošanas – piemers.lv/?lapa=1

Lapas ielādes ātrums un lapas iekšējā darbība

Nav pilnīgi nekādu šaubu par to, ka tavas mājas lapas ielādes ātrumu ņems vērā tās apmeklētāji. Lai izvairītos no situācijas, kad lapas apmeklētājs to pamet vēl pirms tās ielādes, ņem vērā tos faktorus, kas tiešā un netiešā veidā ietekmē ielādes ātrumu. Parūpējies par to, ka tava lapa tehniski strādā bez jebkādām problēmām. Tas ir viens no faktoriem, ko ņem vērā ikviens interneta lietotājs, jo tas daudz ko liecina arī par tavu uzņēmumu.

Katra papildus lapas ielādes sekunde nodrošina, ka 7% no potenciālajiem klientiem, pamet tavu mājas lapu pirms tās ielādes.

Wordpress tipa mājas lapas ielādes ātrumu vienkārši var samazināt izmantojot W3 total cache spraudni. Nodrošina Browser Caching,  Website Caching un arī Lapas saspiešanu ar Gzip metodi.

Pārliecinies vai Javascript ielāde notiek asinhroni, lai lapas ielādes laikā, javascript ielāde nebloķē tālāku lapas ielādi.

Attēlu optimizācijai ir ļoti liela nozīme un šī darba veikšanai iesaku izmantot tinypng.com. Lai samazinātu lapas ielādes ātrumu parūpējies par to, ka attēli nav “smagi”. Protams, tiem vienmēr vajadzētu būt kvalitatīviem, lai lapa netiktu bojāta no dizaina viedokļa.

CSS un Javascript failu izmēru samazināšanai vari izmantot internetā pieejamos rīkos, kā piemēram cssminifier.com

Pārliecinies par to, ka Google Webmaster neuzrāda nekādas kļūdas, kas varētu ietekmēt lapas ielādes ātrumu. Ja izmanto citu meklētājprogrammu, tad izmanto attiecīgo servisu, ko šī meklētājprogramma piedāvā.

  • Vai ir sitemap.xml un tas ir iesniegts google?
  • Vai lapai ir pieejams robots.txt fails un tas nodrošina meklētājprogrammām pieeju pie lapas satura?
  • Vai sitemap.xml ir norādīts arī robots.txt failā?
  • Nevajadzētu bloķēt CSS un JS ar robots.txt palīdzību.

Galvenie HTML elementi un lapas struktūra

  • Title – Lapas nosaukums jeb page title <title>.Google atspoguļo title ar maksimālo garumu 512px. Lai netiktu lapas nosaukums aplauzts un būtu redzams uz visām ierīcēm. Maksimālais garums 60 simboli, ieskaitot atstarpes. Ieteicamais lapas nosaukuma garums 50-60 simboli.
  • Meta description – Maksimālais garums 156 simboli, ieskaitot atstarpes. Ieteicamais garums 140 – 150 simboli.
  • img alt tags – Alt tags (alt=””), tiek lietots, lai aprakstītu, kas ir redzams bildē un meklētājprogrammas saprastu attēla saturu. Alt atribūts nevar būt tikai atslēgvārdu virkne, tam jābūt konkrētam un saprotamam. alt=”Melns mazs kaķis spēlējas ar bērnu”, būs labāks variants par alt=”kaķis”. Apraksta garumam jābūt no 2-10 vārdiem. Vārdu garumam nav nozīmes.
  • h1 – Lapas virsraksts. H1 atribūtu var izmantot tikai vienu reizi. Virsraksta garums no 15-65 simboli.
  • h2, h3,…h6 – Lapā nepieciešams izmantot arī apakšvirsrakstus, lai veidotos normāla lapas struktūra. Garums no 15-65 simboli.
  • Iframes, Flash – Lapā nedrīkst izmantot.
  • img titles – attēlu nosaukums. Atšķirībā no alt tagiem, alt ir domāts priekš meklētājprogrammām, titles ir domāts priekš mājas lapas apmeklētājiem.
  • Teksta formatēšana – Ja ir iespējams, tekstā nepieciešams izmantot arī tādus atribūtus kā <p>,<li>,<i>,<u>,<em>, <b>.
  • Media – Attēlu un video izmantošana tekstā ir ļoti svarīga, jo liecina par to, ka tiek sniegta augstas kvalitātes informācija, kas ir maksimāli noderīga tavas mājas lapas apmeklētājiem. To, pirmkārt, novērtēs tavas mājas lapas apmeklētāji. Vēl jo vairāk, dažādu attēlu un video izmantošanu tekstā ņem vērā arī meklētājprogrammas. Kas nozīmē, ka tas palīdzēt ar augstāku pozīciju iegūšanā lapas indeksācijas procesā.
  • Img nosaukums – Vai bildes nosaukums raksturo bildes saturu? Šāds attēla nosakums blue_skies.jpg ir labāk saprotams nekā MP54242.jpg
  • Menu jeb lapas navigācija – Vai lapas navigācijai tiek izmantots javascript vai flash elementi? Atceries Google to neredz.
  • Rich snippets Ja iespējams, ieteicams izmantot rich snippets izmantošanu. Šis ir ļoti labs veids kā palielināt tavu (CTR). Bet atceries, nekorekta un nepamatota šo elementu izmantošana var novest pie Google soda.
  • Href lang – Ja mājas lapai ir vairākas interfeisa valodas vai mērķauditorija ir cita valsts. Nepieciešams izmantot href-lang atribūtu. Kurā tiek norādīta, lapas valoda un valsts, kuru nepieciešams sasniegt.

Lapas saturs un atslēgvārdu izmantošana

Noteikti pārliecinies par to, ka lapas galvenais atslēgvārds ir redzams Title. Tas nodrošinās labākus lapas indeksācijas rezultātus. Ja tas ir iespējams, parūpēties par to, ka attiecīgais atslēgvārds ir redzams šī Title pašā sākumā. Tas nodrošinās labākus rezultātus no tehniskā, kā arī lapas apmeklētāju skatupunkta.

Protams, parūpējies arī par to, ka galvenais atslēgvārds ir meta description aprakstā. Arī tas nodrošinās labākus indeksācijas rezultātus meklētājprogrammās. Un arī šeit tev vajadzētu domāt par tāda meta description izveidi, kurā attiecīgais atslēgvārds atrodas tā sākumā, nevis beigās. Šeit arī var minēt to, ka tas ļauj efektīvāk piesaistīt cilvēku uzmanību.

Te nu vēl arī jāmin tas, ka lapas galvenajam atslēgvārdam ir jābūt izmantotam arī attiecīgās lapas URL. Google un citu meklētājprogrammu darbībā izmantoti algoritmi šādu atslēgvārdu lietojumu atpazīst un ņem vērā lapas indeksācijā. Tas nozīmē, ka lapa iegūst papildus faktorus, kas uzlabo tās indeksāciju.

Un protams, pārliecinies, ka katras lapas galvenais atslēgvārds tiek izmantots šīs lapas saturā. Un vai tas attiecībā pret visu tekstu nesastāda vairāk kā 0.3%. Proti, pietiek, ja galvenais atslēgvārds tiek izmantots 2-3 uz 1000 vārdiem.

Pieļauju, ka Latvijas auditorijai adresētu mājas lapu izstrādē, šis procents var būt augstāks. Jo Google vēl nespēj latviešu valodu pārbaudīt un saprast tikpat labi kā angļu valodu. Taču tas ir tikai laika jautājums

Ņem to vērā, jo atslēgvārdu lietojumus nereti tiek ievērojami pārspīlēts. Dažādas meklētājprogrammas to ņem vērā un veido sliktākus lapas indeksācijas rezultātus. Ar atslēgvārdiem nekad nedrīkst pārspīlēt!

Papildus tam, tu vari veidot tekstu tā, lai attiecīgās lapas galvenais atslēgvārds ir sastopams starp pirmajiem 100 vārdiem. Arī šāds neliels faktors var lielā mērā ietekmēt lapas indeksācijas rezultātus. Vēl jo vairāk, ir svarīgi, ka tu izveido teksta ievada daļu tā, lai tā virzītu klientu uz teksta  tālāku lasīšanu.

Tāpat, lai pievērstu un noturētu lasītāja uzmanību, kā arī nodrošinātu labāku lapas indeksāciju ir svarīgi, ka, atslēgvārds ir izmantots vismaz vienā apakšvirsrakstā.

Un lai cik liela arī nebūtu atslēgvārdu lietojuma nozīme, atceries, ka tekstā vajadzētu lietot arī galvenā atslēgvārda sinonīmus un dažādus, līdzīgas nozīmes vārdus. Atslēgvārdu tīklu veidošana pēdējā laikā iegūst arvien lielāku nozīmi. Un tas vēlreiz pierāda to, ka augstas kvalitātes satura veidošana ir izteikti svarīgs faktors.

Šo atslēgvārdu tīklu veidošana ļauj dažādām meklētājprogrammām precīzāk noteikt, par ko tieši ir veidots saturs un kādā nozīmē ir lietoti atslēgvārdi. Līdz ar to liela ietekme tiek atstāta uz lapas indeksācijas rezultātiem. Tieši tāpēc ir svarīgi, ka pirms teksta rakstīšanas tiek veikta kvalitatīva atslēgvārdu izpēte.

Long tail keyword veidošana un izmantošana darbojas līdzīgi. To savā labā vari izmantot, veidojot katras lapas galveno virsrakstu.

Papildini to ar attiecīgiem un atbilstošiem prievārdiem, piemēram, labākais, ātrākais, lētākais, 2015 utt. Tas dos iespēju veiksmīgāk piesaistīt potenciālo lapas apmeklētāju uzmanību. Kā arī ļaus meklētājprogrammām augstākās pozīcijās indeksēt labākos rezultātus. Šādā veidā tu nodrošināsi labāku pozīciju, garākiem vaicājumiem, kurus cilvēki izvēlas meklēt.

Neatkārtojies un nekopē

Noteikti ņem vērā to, ka vienu un to pašu atslēgvārdu nevajadzētu lietot vairākās lapās. Tādā veidā tu panāksi to, ka lapu saturs nepārklājas. Līdz ar to lapas apmeklētājiem tiek piedāvāts plašāks saturs, kas var būt daudz noderīgāks.

Tāpat vienu un to pašu title un meta description nedrīkst izmantot vairākās lapās. Varētu teikt, ka šī būs vēl lielāka kļūda kā viena atslēgvārda izmantošana. Un atceries, ko jau iepriekš minēju par title un meta description veidošanu. Parūpējies par to, ka tie ir pilnīgi oriģināli. Ne tikai attiecībā pret tavu mājas lapu, bet arī citu uzņēmumu mājas lapām.

Informē savus lasītājus

Pacenties savas mājas lapas apmeklētajiem sniegt pēc iespējas vairāk noderīgas informācijas. Ja lasītāju interesē kāds noteikts jautājums, veido linkus uz citām esošās mājas lapas lapām – internal links – tādā veidā sniedzot viņiem informāciju par saistošiem jautājumiem.

Tas tev dos iespēju pārliecināt mājas lapas apmeklētājus par savu produktu vai pakalpojumu kvalitāti.

Lai saviem lasītajiem vienmēr sniegtu pašu jaunāko un saistošāko informāciju regulāri atjauno linkus, lai mājas lapas apmeklētājs tiktu virzīts uz jaunākajiem rakstiem. Šeit vispār varu pieminēt to, ka tev vienmēr vajadzētu aktīvi strādāt ar savu mājas lapu. Atjaunot informāciju un sekot līdzi tam, ka nav radušās nekādas kļūdas. Mājas lapas apmeklētāji to noteikti ievēros un ņems vērā.

Ja tu veido linkus uz ārējiem resursiem parūpējies par to, ka enkurteksts – anchor text – ir saprotams, nevis uzskatāms par spamu. Enkurtekstus nedrīkst pārblīvēt ar atslēgvārdiem. Tam jābūt paskaidrojošam uz kurieni norādītais links vedīs. Šo nosacījumu neievērošana var nopietni apdraudēt tavas lapas indeksāciju dažādās meklētājprogrammās.

Lai teksts būtu vieglāk lasām un labi pārskatāms, sadali to pēc iespējas vairākās rindkopās. Vienai rindkopai nevajadzētu būt garākai par 4 līdz 6 vidēja garuma teikumiem. Arī šī ir viena no biežāk pieļautajām kļūdām, kas tiešā veidā ietekmē to, kā jūsu sniegto informāciju uztvers mājas lapas apmeklētāji.

Un šeit jau atkal ir jāpiemin to, ka tieši tavas mājas lapas apmeklētāji ir tie, par kuriem vienmēr vajadzētu domāt. Tāpēc pievērst pastiprinātu uzmanību viņu ērtībām.

Ja runa iet par atsevišķu tekstu veidošanu ņem vērā to, ka lapas tekstam vajadzētu būt vismaz 500 vārdu garam. Tas ir minimālais teksta apjoms, ko meklētājprogrammas sāks indeksēt pēc iespējas ātrāk. Saprotams, ka arī mazāka apjoma teksti tiks indeksēti un ja vien būs izveidoti augstā kvalitātē, tie būs noderīgi mājas lapas apmeklētajiem. Tomēr no pieredzes saku, ka vajadzētu veidot tekstus, kuru garums sasniedz vismaz 500 vārdus.

Pārliecinies par to, ka ikvienas lapas saturs ir pilnīgi unikāls un tas nav plaģiātisms. Tāpat, izmantotais saturs nedrīkst atkārtoties nevienā no mājas lapas lapām. Tajā pašā laikā tu vari sekot līdzi tam, lai pēc tava satura publicēšanas, tas nesāk atkārtoties citās interneta vietnēs. Ja tas tiek darīts, izmanto iespēju un ziņo attiecīgajai meklētājprogrammai par tevis veidotā satura izmantošanu.

Lai nodrošinātu to, ka saturs neatkārtojas tavā mājas lapā, ir svarīgi neaizrauties ar kategoriju un tagu izmantošanu, jo tas arī veidos situāciju, kad saturs atkārtosies vairākās atsevišķās lapās. (It īpaši attiecināms uz WordPress lapām.) No savas pieredzes varu pateikt to, ka šī ir viena no biežāk pieļautajām kļūdām, kas tad arī negatīvā veidā ietekmē tavas mājas lapas attīstību.

Viens no faktoriem, kas ir savā ziņā saistīts ar atslēgvārdu tīklu veidošanu ir firmas nosaukuma jeb brenda izmantošana lapas saturā. Tādā veidā uzsvars tiek likts tieši uz tavu uzņēmumu un meklētājprogrammas to atpazīs un ņems vērā.

Attiecīgie atslēgvārdi arvien biežāk tiks saistīti tieši ar tavu uzņēmumu. Lielu iespaidu tas atstās arī uz tavas mājas lapas apmeklētājiem. Un tas arī pierāda to, cik liela nozīme ir šādu faktoru ievērošanai.

Šeit vajadzētu pieminēt arī to, ka tavas lapas apmeklētāji vienmēr ir ieinteresēti uzzināt pēc iespējas vairāk noderīgas informācijas. Liela nozīme ir dažādiem viedokļiem, kas viņiem var palīdzēt labāk izprast attiecīgos jautājumus. Tāpēc savā lapā veido arī izejošos linkus uz citām interneta vietnēm, kas taviem lasītājiem varētu būt noderīgas.

Sniedz plašākas ziņas par nozari, kurā darbojies. Tas gan nenozīmē, ka tev vajadzētu veidot linkus uz lielāko konkurentu mājas lapām.

Galu galā, atceries, ka savu mājas lapas tu veido, lai iegūtu jaunus klientus. Tas nozīmē, ka tavas mājas lapas apmeklētājiem ir jāiegūst iespēja ar tevi ātri un ērti sazināties, lai varētu nepieciešamības gadījumā uzdot papildus jautājumus un iegūtu informāciju par produktu vai pakalpojumu pieejamību.

Tāpēc pārliecinies, ka tavā mājas lapā ir pieejama kontaktu forma un norādīta kontaktu informācija. Tai vajadzētu būt ērti pieejamai!

Citi SEO kontroljautājumi pirms publicē savu mājas lapu

Nav šaubu par to, ka ir svarīgi ņemt vērā visus tos faktorus, kas tiešā veidā ietekmē tavas mājas lapas darbību un tās indeksāciju. Pēc tam, kad esi rūpīgi pārbaudījis visu iepriekš minēto, vajadzētu nedaudz atkāpties malā un kopumā paskatīties uz paveikto.

Lūk, pāris lietas, par kurām vēl vari padomāt un nepieciešamības gadījumā veikt attiecīgos labojumus, lai sasniegtu pašu labāko rezultātu.

Vai dažādu lapu SEO title un meta description ir arī aicinoši? Nepieciešams panākt to, ka lapas apmeklētājiem rastos vēlme uzklikšķināt un atvērt tieši tavu lapu, nevis konkurentu. To ir iespējams panākt ļoti daudzos un dažādos veidos, par kuriem daudz vairāk jūs varat uzzināt vienā no mana bloga ierakstiem. Šeit par piemēru varētu minēt īpašu piedāvājumu izteikšanu, kura mērķis ir pievērst potenciālā klienta uzmanību.

Pārliecinies vai tavas mājas lapas apmeklētājiem ir iespējams izmantot sidebar vai citus aicinājumus, klikšķināt uz citām lapām. Tavs uzdevums ir samazināt bounce rate. Tas ir viens no galvenajiem rādītājiem, ko tev noteikti vajadzētu ņemt, kad runa iet par lapas apmeklētāju apmierinātību ar iegūtajiem meklēšanas rezultātiem.

Interesants termins angļu valodā Pogo-stickingJeb situācija, kad lietotājs, klikšķina uz Google rezultātiem, iet atpakaļ, izvēlas citu rezultātu, līdz atrod meklēto.

Pogosticking termina skaidrojums

Padomā vai pirms lapas satura tekstu izstrādes esi veicis atslēgvārdu analīzi. No pieredzes varu teikt to, ka tieši atslēgvārdu pārbaude kļūst par pamatu kvalitatīva un SEO draudzīga teksta izveidei. Protams, tam seko šo atslēgvārdu lietojums mājas lapā.

Izslēdz javascript, CSS un cookies, lai pārliecinātos par to, ka arī tagad tava mājas lapa strādā bez jebkādām problēmām. Pārliecinies, ka ir redzami visi linki un ka tie darbojas. Pievērs uzmanību tam, vai skaidri redzams ir viss teksts, attēli un video. Noteikti pārliecinies par to, ka strādā lapas navigācija jeb izvēlne.

Ja tu vēlies panākt to, ka Google ātrāk indeksē tavu mājas lapu, atver alexa.com un ievadi meklētājā savu lapu vai arī vienkārši dalies ar to google+ vidē.Tādā veidā tu varēsi paātrināt indeksācijas procesu, kas nepārprotami nāks par labu tavai mājas lapai un tās attīstībai interneta vidē. Parasti metodes izmantošana nodrošina, ka mājas lapa tiks indeksēta jau pēc 6 stundām.

Pārbaudi vai lapā nav nekorekti linki jeb broken links. No šādiem linkiem vajadzētu atbrīvoties tos dzēšot vai labojot. Svarīgi ir ņemt vērā to, kādu reakciju šādi nekorekti linki un to izmantošana var izraisīt tavos klientos.

Tāpat es arī neiesaku slēpt lapas saturu no lapas apmeklētājiem – display:hide, display:none. Tikai viens jautājums, kāpēc tu slēp? Zemāk izcils un “super kvalitatīvs” SEO pakalpojumu sniedzēju piemērs no Latvijas.

SEO linku veidošana - slikts piemers

Jau iepriekš minēju, ka svarīgi ir pārliecināties par to, vai tava mājas lapa ir draudzīga mobilajām ierīcēm. Tajā pašā laikā vajadzētu atcerēties, ka arī dažādām interneta pārlūkprogrammām saistoši ir dažādi faktori, kas ietekmē lapu darbību. Tāpēc pārliecinies, ka arī tava mājas lapa pilnvērtīgi strādā uz visām interneta pārlūkprogrammām.

Nevajadzētu izmantot uznirstošos logus (pop up windows), jo izmantošana traucēs veiksmīgai mājas lapas optimizācijai. Vēl jo vairāk, tie nav draudzīgi tavas lapas apmeklētājiem, kas nozīmē, ka šādu risinājumu izmantošana var beigties ar potenciālo klientu zaudēšanu.

Veic w3c pārbaudi un pārliecinies par to, ka neuzrādās nekādas kļūdas, kas liecinātu par problēmām. Nepieciešamības gadījumā veic attiecīgos labojumus un atkārto validāciju.

Pārliecinies arī par to, ka tavai mājas lapai ir pievienots Google analytics izsekošanas kods, kas ļaus ērti izmantot jau iepriekš minēto rīku Google Analytics. Tādā veidā tu varēsi ērti sekot līdzi lapas attīstībai un izaugsmei. Bet nepieciešamības gadījumā, tu jau uzreiz zināsi, pie kādu faktoru sakārtošanas vajadzētu veikt darbu.

Sociālie kanāli

Mūsdienās lielākā daļa interneta lietotāju regulāri izmanto dažādus sociālos tīklus, kas nozīmē, ka tie sniedz tiešu pieeju lielam potenciālo klientu lokam. Šķiet tikai loģiski, ka tu šādu iespēju izmanto arī savā labā. Tāpēc parūpējies par to, ka tavs bizness ir redzams populārākajos sociālajos medijos.

Faceboook.com biznesa lapas izveidošanai mūsdienās ir ļoti liela nozīme. Pirmkārt jau tāpēc, ka tavs uzņēmums kļūs redzamāks un vieglāk pieejams klientiem. Tāpat, izmantojot Facebook sniegtās iespējas, savas reklāmas varēsi virzīt uz precīzi atlasītu auditoriju. Līdz ar to, reklāmu izstrāde kļūst precīzāka un efektīvāka.

Twitter konta izveidošana ir kļuvusi par ierastu praksi dažāda veida uzņēmumiem no dažādām nozarēm. Šī sociālā platforma tev dos iespēju ātri un ērti komunicēt ar saviem klientiem, kā arī radīt interesi potenciālajos klientos.

Lai gan Google+ sociālais tīkls nav spējis iegūt lielu popularitāti visā pasaulē, Google+ lapas izveidošana var būt ļoti noderīga. Atceries, ka dalīšanās ar informāciju dažādos sociālajos tīklos vienmēr nāks par labu, jo tiks sasniegti arvien jauni klienti. Protams, ja saturs tiek veidots atbilstošā kvalitātē.

Pavisam noteikti izmanto Social share buttons, kas nodrošinās, ka ar informāciju, kas pieejama tavā mājas lapā būtu iespējams dalīties sociālajos tīklos. Būtu muļķīgi izveidot uzņēmuma profilus dažādos sociālajos tīklos, bet nedod iespēju ar saturu tālāk dalīties arī mājas lapas apmeklētājiem. Tieši lapas apmeklētāju ieteikumi var piesaistīt lielāko jaunu klientu plūsmu.

Social Share buttons

Priekš lokāliem biznesiem būtu nepieciešams izstrādāt arī Google buisness page un atzīmēties Google places. Tas tevi padarīs vieglāk atrodamu un pieejamu klientiem, kas ilgtermiņā dos iespēju arvien palielināt klientu skaitu.

Vai ir vēl ko piebilst?

Šīs ir svarīgākās lietas, kurām tev vienmēr vajadzētu pievērst uzmanību. Tomēr ar to es nevēlos teikt to, ka ņemot to visu vērā tava mājas lapa tiks indeksēta pašās augstākajās pozīcijās dažādās meklētājprogrammās un pieaugs tava uzņēmuma klientu skaits.

Atceries ja tev SEO speciālists sola pirmo vietu Google, netici, jo neviens nezina kā to izdarīt ar garantiju.

Ir svarīgi, ka ar ikvienu no šiem faktoriem tiek veikts smalki pārdomāts darbs. Turklāt pēc mājas lapas izstrādes tavs darbs vēl nav galā. Lai uzlabotu attiecības ar klientiem un sasniegtu labākos indeksācijas rezultātus tev regulāri jādomā par jaunas, kvalitatīvas informācijas sniegšanu. Vēl jo vairāk, arvien ir jāseko līdzi tam, ka lapa darbojas bez jebkāda veida problēmām.

Tāpēc arī ir svarīgi, ka SEO pakalpojumi tiek sniegti augstā kvalitātē un ka to dara pieredzējuši speciālisti, kas uz visu ir spējīgi paskatīties ar svaigu skatījumu. Mājas lapu izstrāde tik tiešām ir viens no tiem pakalpojumu veidiem, ko piedāvā liels skaits uzņēmumu.

Tomēr vien retums ir tādu, kas ir spējīgi šo darbu paveikt tā, lai tu no tā iegūtu reālu labumu.

Kā jau teicu, ja tu veido mājas lapu savam uzņēmuma, tai vajadzētu būt veidotai tā, lai tā veicinātu tava uzņēmuma izaugsmi un piesaistītu arvien jaunus klientus. Protams, vienkāršai informācijas nodošanai ir liela nozīme. Tomēr runājot par to visu no uzņēmēja skatupunkta nerodas nekādu šaubu par to, ka ieguldot naudu mājas lapas izstrādē, mēs vēlamies saņemt arī kaut kādu ieguvumu.

Nepieciešama konsultācija vai SEO audits?

Pieteikties konsultācijai

Tāpēc esi uzmanīgs izvēloties mājas lapas izstrādātāju un SEO pakalpojumu sniedzēju. Protams, vienmēr seko līdzi visam darbam, kas tiek veikts, lai pārliecinātos par to, ka tu saņem tikai un vienīgi pašu labāko. Tāpēc arī ir svarīgi, ka tu ņem vērā visu augstāk minēto. Tas tev dos iespēju arī pašam labāk saprast, par ko tieši iet runa.

Ja tu esi ticis līdz šim teikumam, apsveicu un novērtēju to. Lai nu kā, atvainojos ja esmu aizskāris kāda SEO speciālista vai mājas lapu izstrādes uzņēmuma jūtas.

KarlisSEO Pakalpojumi, Interneta Mārketings un Mājas Lapu Izstrādes Kvalitāte Latvijā