SEO Optimizācija un 7 Galvenie Ieguvumi Tavam Biznesam no Tās

Pateicoties SEO optimizācijai jūsu bizness iegūst ļoti daudz un dažādu priekšrocību attiecībā pret citiem līdzīgiem.

Vai zinājāt, ka lielākā daļa cilvēku, meklējot pakalpojumus iekš Google, izvēlas tieši tos pakalpojumu sniedzējus, kuri ierindojas meklētāja pirmajās vietās?

Tieši tāpēc ir svarīgi parūpēties par to, lai jūsu uzņēmuma vai pakalpojuma mājas lapa tur būtu. Piedāvājam iepazīties ar šo un vēl citiem ieguvumiem, ko sniedz SEO optimizācija.

screenshot-analytics.google.com 2016-03-28 18-56-13

1. Mājas lapas apmeklētāju skaita pieaugums

Vislielāko interneta lietotāju uzmanību saņem tieši tās mājas lapas, kuras atrodas meklētājprogrammas pirmajās vietās. Lai to panāktu SEO optimizācija lielu uzmanību velta tam, lai pievērstu apmeklētāju uzmanību ar  saistošiem Title un Meta Description aprakstiem, tādā veidā palielinot mājaslapas apmeklētāju skaitu.

Kas ir Metadescription un Title?

Pie tam SEO stratēģija nodrošina ne tikai to, ka konkrētā mājas lapa tiek apmeklēta, bet arī to, ka apmeklētāji tajā uzturas ar mērķi iegūt nepieciešamo informāciju, nevis atgriezties piemeklējuma rezultātiem un turpināt izpēti citās lapās.

2. Mājas lapas lietotāja pieredzes uzlabošana

SEO optimizācija balstās uz precīzu atslēgvārdu ievadīšanu, līdz ar to ir svarīgi tos pielāgot tā, lai pēc iespējas labāk atbilstu tam, ko cilvēks raksta meklētājprogrammā.

Tā ietvaros SEO stratēģijas īstenošanā ietilpst mājaslapas pārveidošana tā, lai pilnveidotu navigāciju, informācijas uztveramību un mājas lapu pielāgotu atbilstoši lapas apmeklētājiem.

Tādā veidā mājas lapa tiek pielāgota tās apmeklētājiem padarot to daudz saprotamāku un vieglāk lietojamu. Konkrētās lapas apmeklētājs saņem tieši to informāciju, kuru ir meklējis, attiecīgi arī palielinot potenciālo klientu skaitu, kas būtu ieinteresēti iegādāties konkrēto produktu vai pakalpojumu.
SEO Optimizācija

3. Kvalitatīvs mājas lapas saturs

Mājas lapai nonākot ar vien augstākās meklētājprogrammas pozīcijās, saprotams, ka tā ar vien biežāk nokļūs cilvēku redzes lokā. Tāpēc ir svarīgi parūpēties par to, lai pirmais iespaids, ko mājaslapa atstāj uz cilvēku būtu pozitīvs un pārliecinošs.

Kā arī mājaslapas, kuras atrodamas meklētājprogrammas pirmajās pozīcijās, cilvēkos rada daudz lielāku uzticēšanos.

Mājaslapa tiek atrasta vadoties pēc konkrētiem atslēgas vārdiem, kurus lieto cilvēki meklējot attiecīgo produktu vai pakalpojumu, kuru mājaslapa piedāvā. Tāpēc kvalitatīvi izstrādāts lapas saturs var strādāt kā apliecinājums tam, ka tajā tiek piedāvāts tieši tas, ko cilvēks konkrētajā situācijā vēlas un kas viņam ir vajadzīgs.

4. Efektīvāka līdzekļu izmantošana

SEO optimizācijas stratēģija balstās uz to, ka koncentrējas uz noteiktu mērķauditoriju, kas ir ieinteresēta konkrētajā produktā vai pakalpojumā. Tādā veidā  tiek samazinātas izmaksas par mārketinga stratēģiju attiecībā pret piesaistīto klientu skaitu.

Protams, arī citas mārketinga stratēģijas darbojas efektīvi un var sniegt vēlamos rezultātus, tomēr uzsvars tiek likts uz to, ka SEO optimizācija dod iespēju strādāt tikai ar tiem klientiem, kas ir patiešām ieinteresēti piedāvātajā pakalpojumā.

Tādā veidā neizlietojot lieku līdzekļus uz tiem, kurus attiecīgais pakalpojums un/vai produkts neinteresē.

Nevar noliegt, ka citas mārketinga stratēģijas bieži vien teiks, ka ir nepieciešams likt uzsvaru uz lielāku mērķauditoriju, taču tieši tas, ka SEO koncentrējas tikai uz šo ieinteresēto daļu, padara to tik īpašu.

5. Novecojusi mājas lapa var kaitēt Jūsu biznesam

Līdz ar katru Google atjauninājumu, mainās arī tās algoritms, mainās Google veids, kā tā skatās uz mājaslapām. Dažādas lietas, kas vēl neeksistēja pirms pāris gadiem, kā piemēram, sociālo mediju indikatori, mūsdienās ir ļoti svarīga sastāvdaļa, lai palielinātu mājaslapas apmeklētāju skaitu.

Pastāvīgi neuzlabojot mājaslapu tiek kaitēts jūsu biznesam, jo tā daudzējādā ziņā vairs neatbilst dažādiem nosacījumiem, pēc kuriem tā tiek atrasta iekš Google, kas savukārt samazina lapas apmeklētāju skaitu.

6. Jūsu konkurenti izmanto SEO optimizāciju

SEO ir nebeidzams process. Ja jūs nevirzīsieties uz priekšu un neattīstīsiet savu mājaslapu, nedomājiet, ka to nedarīs arī jūsu konkurenti. Neizmantojot SEO pakalpojumus, jūs itin viegli savu pozīciju atdodat konkurentam, kurš to dara.

Tas ir vienkāršs SEO darbības princips. Neļaujiet jūs tik vienkārši izkonkurēt ignorējot šo vērtīgo pakalpojumu. Investēt SEO pakalpojumos mūsdienās ir kļuvis svarīgāk nekā jebkad. Jūsu biznesam noteikti nepieciešama laba SEO stratēģija, ja esat ieinteresēts gūt panākumus online mārketingā.

SEO

7. SEO nav izdevumi, bet gan ilgtermiņa ieguldījums

SEO optimizācija ir investīcija ilgtermiņā. Izvēloties nepiemērotus key words jeb atslēgvārdus, jūsu mājas lapa ieņem neizdevīgu vietu meklētājprogrammas sarakstā, kas arī ir tas galvenais faktors, kas nelabvēlīgi to ietekmē.

Paceļot jūsu mājaslapu uz pirmajām 3 pozīcijām, ilgtermiņā jūs esat ieguvis daudz vairāk, nekā sākumā investējāt SEO pakalpojumos. Kad SEO stratēģija tiek pielietota pareizi, tā daudzkārt pārsniedz investēto summu.

KarlisSEO Optimizācija un 7 Galvenie Ieguvumi Tavam Biznesam no Tās