SEO Pakalpojumi, Interneta Mārketings un Mājas Lapu Izstrādes Kvalitāte Latvijā

Vienkārši un atklāti par SEO pakalpojumu un mājas lapu izstrādes kvalitāti Latvijā ar skatījumu no optimise.lv. SEO pamati, interneta mārketings, ieteikumi un padomi, kas tev noderēs izvēloties un pārbaudot SEO speciālistu un WEB izstrādes pakalpojumu kvalitāti.

Brīdinu raksts nav īss – 6000 vārdi. Taču pēc tā izlasīšanas, tu būsi apguvis SEO pamatus un varēsi pārbaudīt speciālistu veikumu tavā mājas lapā.

KarlisSEO Pakalpojumi, Interneta Mārketings un Mājas Lapu Izstrādes Kvalitāte Latvijā
Turpināt lasīt

SEO Optimizācija un 7 Galvenie Ieguvumi Tavam Biznesam no Tās

Pateicoties SEO optimizācijai jūsu bizness iegūst ļoti daudz un dažādu priekšrocību attiecībā pret citiem līdzīgiem.

Vai zinājāt, ka lielākā daļa cilvēku, meklējot pakalpojumus iekš Google, izvēlas tieši tos pakalpojumu sniedzējus, kuri ierindojas meklētāja pirmajās vietās?

Tieši tāpēc ir svarīgi parūpēties par to, lai jūsu uzņēmuma vai pakalpojuma mājas lapa tur būtu. Piedāvājam iepazīties ar šo un vēl citiem ieguvumiem, ko sniedz SEO optimizācija.

KarlisSEO Optimizācija un 7 Galvenie Ieguvumi Tavam Biznesam no Tās
Turpināt lasīt

41 Punkts Perfekta SEO Satura Izveidei – Špikeris

Izcils špikeris ikvienam mājas lapas satura veidotājam. Satura pamata vadlīnijas, raugoties vairāk no SEO skatpunkta.

Ņemot vērā faktu, ka viens no būtiskākajiem SEO faktoriem ir mājas lapas lietotāja pieredze. Satura pielāgošana nav vairs tikai atslēgvārdu optimizācija tekstā. Jāatceras, ka saturu nepieciešams veidot priekš cilvēkiem, ne tikai meklētājprogrammām.

Šis raksts ir veidots pēc saraksta principa (checklist), kuru būtu nepieciešams pārlasīt ik reiz, kad tiek veidota jauna lapas sadaļa vai bloga ieraksts. Vislabāk izprintē un pieliec pie sienas. Noderēs!

Karlis41 Punkts Perfekta SEO Satura Izveidei – Špikeris
Turpināt lasīt

Kā Izvēlēties Labāko SEO Speciālistu Savai Mājaslapai?

Sākot interesēties par SEO pakalpojumiem un izvēloties SEO speciālistu, nākas uzdurties lērumam, dažkārt nesaprotamu, jautājumu, terminu un skaidrojumu no dažādām interneta lapām un citu cilvēku pieredzes.

Pats svarīgākais, kā izvēlēties vislabāko SEO speciālistu un kam pievērst uzmanību konsultējoties ar dažādiem SEO pārstāvjiem?

KarlisKā Izvēlēties Labāko SEO Speciālistu Savai Mājaslapai?
Turpināt lasīt

Atslēgvārdu Analīze – SEO Speciālistu Noslēpumi un Kā Iznīcināt Konkurentus

Visas SEO kampaņas, Google Adwords un Veiksmīgas Mājas lapas izstrādes pamats – pareizo atslēgvārdu atlase!

3000 vārdu raksts, kā veikt atslēgvārdu analīzi gudrāk nekā tavu konkurentu SEO džeki.

Var meklēt atslēgas vārdus (keywords) tā, kā to dara lielais vairums, bet var arī izmantot krietni efektīvākas metodes un rīkus. Galvenais – zināt  pareizos paņēmienus. Šajā rakstā – par to, kā tad atrast labākos Long Tail keywords (un, kas pie velna vispār ir garās astes atslēgvārdi).

Brīdinu, šajā rakstā ir iekļauta SEO speciālistu konfidenciāla informācija!.

KarlisAtslēgvārdu Analīze – SEO Speciālistu Noslēpumi un Kā Iznīcināt Konkurentus
Turpināt lasīt

Reklāma internetā un tās uztveres tiešā ietekme uz konversiju

Reklāma internetā ir tieši saistīta ar pircēja psiholoģijas izpratni.

Galvenais mērķis, ieguldot līdzekļus, laiku un zināšanas, reklamējot produktu internetā, panākt pēc iespējas vairāk cilvēku, kuri pamanījuši reklāmu, kļūšanu par pircējiem.

Pozitīvās izmaiņas, ko būs sniegusi optimizācija, precīzi un godīgi uzrādīs konversijas procents.

Ar ko sākt, ja nav rezultātu, kādus gribētos?

KarlisReklāma internetā un tās uztveres tiešā ietekme uz konversiju
Turpināt lasīt

Web Dizaineris – 20 jautājumi, kurus labāk viņam nejautāt!

Web dizaineris ir cilvēks, kas veido mājas lapas dizainu kompānijām, cilvēkiem, kas paši to nespēj izdarīt.

Protams, ar viņiem dažkārt varētu būt grūti komunicēt, viņu speciālo žargonu, programmu un koda dēļ.

Varētu pat būt, ka jums nav ne jausmas, ko viņš tur vispār dara, tāpēc, lai projekts veiksmīgāk ritētu uz priekšu. Jums web dizainerim vajadzētu uzdot pareizos jautājumus, nevis tādus, kas varētu apturēt projektu.

Šeit būs neliels ieskats 20 jautājumos, ko labāk web dizainerim neteikt!

KarlisWeb Dizaineris – 20 jautājumi, kurus labāk viņam nejautāt!
Turpināt lasīt

Grafiskais Dizains un Krāsu Psiholoģija

Krāsas – tās mums ir visapkārt. Katrai lietai, katram gadalaikam, katrai precei ir sava krāsa, pēc kuras mēs to arī atpazīstam.

Šī krāsa nav izvēlēta nejauši, pilnīgi pretēji, tā ir rūpīgi domāta un piemeklēta krāsa, lai patērētājs pēc iespējas vairāk kārotu šo konkrēto preci.

85% iemesla, kāpēc mēs izvēlamies tieši šo preci ir tās krāsai.

Neil Patel.

KarlisGrafiskais Dizains un Krāsu Psiholoģija
Turpināt lasīt

Interneta veikalu izveide un 7 kritiskākās SEO kļūdas tā izstrādē

Ir 21. gadsimts un ar vārdu „veikals” mēs vairs nevaram asociēt bodīti aiz mājas stūra, jo lielākā daļa iepirkšanās mūsdienās norisinās tieši internetā, jo tā sanāk izdevīgāk. Par nopirktajām precēm nav jāmaksā procenti, kas parasti aiziet veikalam, kurā prece ir pirkta.

KarlisInterneta veikalu izveide un 7 kritiskākās SEO kļūdas tā izstrādē
Turpināt lasīt

Kas ir Responsīvs Web Dizains un Kāpēc Tas ir Svarīgs?

Responsīvs interneta mājas lapas jeb web dizains mainās kopā ar laiku, taču jauno tehnoloģiju parādīšanās, kas atbalsta interneta pārlūkus, liks arī jums padomāt par to, kā pielāgot savu mājas lapu visām šīm ierīcēm.

KarlisKas ir Responsīvs Web Dizains un Kāpēc Tas ir Svarīgs?
Turpināt lasīt